Naczepy wywrotki ze skrzynią stalową "half-pipe"

rama i podwozie
  • Lekka konstrukcja wykonana ze stali drobnoziarnistej QSTE690. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.
  • Agregat jezdny marki SAF, BPW lub Mercedes-Jost (do wyboru - bez wpływu na cenę) z zawieszeniem pneumatycznym. Bezobsługowe osie (3 szt.) marki SAF, BPW lub Mercedes-Jost o technicznej nośności 9 t z hamulcami tarczowymi. Na życzenie osie z hamulcami bębnowymi marki SAF lub BPW. Mechanizm podnoszenia pierwszej osi (ręcznie, automatycznie lub ze wspomaganiem). Automatyczne dźwignie hamulcowe AGS.
  • Opony o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe o wymiarach 22,5x11,75. Marka i model opon do uzgodnienia.
  • Płyta sprzęgu z 2 calowym, przykręcanym sworzniem królewskim. Nogi podporowe JOST lub HAACON (do wyboru) z przekładnią obsługiwaną jednostronnie. Zawór H-S poziomowania ramy do rampy.
  • Boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminowe, zgodne z ECE. Zderzak tylny składany zgodny z ECE. Hak do holowania. Nadkola z tworzywa sztucznego.
zabudowa
  • Wywrotka tylnozsypowa z muldą stalową o przekroju półokrągłym ("half-pipe" / "rynna" / "łódka"), która jest wykonana ze stali HARDOX 450. Skrzynia ładunkowa w całości jest z blachy profilowanej o grubości 5 mm.
  • Ściana przednia prosta. Tylne zamknięcie klapa w wersji ustalonej przez zamawiającego - klapa do czoła lub klapa z lejem. Podrzewana podłoga. W górnej części skrzyni poprzeczki ruchome w uzgodnionej ilości. Zabezpieczenie Hi-Fix.
  • Siłownik hydrauliczny marki Edbro, Binotto lub Hyva. Skrzynia malowana wysokogatunkowym lakierem o dużej żywotności firmy PPG w kolorze wybranym przez zamawiającego wg palety RAL. Plandeka z napinaczami, zwijana na prawą stronę, w kolorze z palety RAL wybranym przez zamawiającego.
układ hamulcowy
  • Układ hamulcowy WABCO EBS 2S2M w najnowszej wersji "E" z systemem stabilizacji RSS. Alternatywnie układ hamulcowy firmy Knorr-Bremse.
  • Automatyczna regulacja hamulców dla osi - AGS. Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Gniazda złączne znormalizowane, umiejscowione na płycie z przodu ramy.
instalacja elektryczna i oświetlenie
  • Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe z przodu ramy - 2 x 7-polowe i 1 x 15 polowe.
  • Lampy tylne zespolone, siedmio-komorowe, tradycyjne lub LED, wmontowane w tylny zderzak. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Lampy obrysowe LED - z przodu białe 2 szt., po bokach żółte, z tyłu 2 szt. czerwonych.
wyposażenie standardowe
  • Plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę.
  • Manometr ciśnieniowy, dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami.
wyposażenie dodatkowe
  • Rama aluminiowa, tylny zderzak aluminiowy, aluminiowy pomost roboczy. Felgi aluminiowe.
  • Tonażer, licznik kilometrów.
Chciałbym otrzymać ofertę na naczepę marki BODEX
Produkty
Ponad 100 różnych typów pojazdów. Wszystko czego możesz potrzebować !
Finansowanie
Leasing, kredyt lub pożyczka. Różne drogi do sukcesu. Doradzimy najlepszą !
Serwis
Gdziekolwiek jesteś, dokądkolwiek zmierzasz, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.