Naczepy wywrotki aluminiowe z klapo-drzwiami

rama i podwozie
  • Lekka konstrukcja wykonana ze stali drobnoziarnistej QSTE-690. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.
  • Agregat jezdny marki SAF, BPW lub Mercedes-Jost (do wyboru - bez wpływu na cenę) z zawieszeniem pneumatycznym. Bezobsługowe osie (3 szt.) marki SAF, BPW lub Mercedes-Jost o technicznej nośności 9 t z hamulcami tarczowymi. Na życzenie osie z hamulcami bębnowymi marki SAF lub BPW. Mechanizm podnoszenia pierwszej osi (ręcznie, automatycznie lub ze wspomaganiem). Automatyczne dźwignie hamulcowe AGS.
  • 7 sztuk opon o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe o wymiarach 22,5x11,75. Marka i model opon do uzgodnienia.
  • Płyta sprzęgu z 2 calowym, przykręcanym sworzniem królewskim. Nogi podporowe JOST lub HAACON (do wyboru). Zawór H-S poziomowania ramy do rampy.
  • Boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminowe, zgodne z ECE. Zderzak tylny składany zgodny z ECE. Hak do holowania. Nadkola z tworzywa sztucznego.
zabudowa
  • Wywrotka tylnozsypowa z muldą aluminiową. Ściany skrzyni ładunkowej wykonane z profili aluminiowych o bardzo wysokiej wytrzymałości. Panel o grubości 40 mm ze ściankami o grubości 4,0 mm od wewnętrz i 3,5 mm od zewnątrz. Na podłodze trudnościeralna blacha aluminiowa o twardości H321 i grubości 7 mm na ostatnich 3 mb podłogi, a na reszcie 5 mm.
  • Ściana przednia skośna lub prosta. Tylne zamknięcie klapo-drzwi lub drzwi z dwoma lub jednym szybrem zbożowym. Podrzewana podłoga. W górnej części skrzyni poprzeczki ruchome w uzgodnionej ilości. Zabezpieczenie Hi-Fix.
  • Siłownik hydrauliczny marki Edbro, Binotto lub Hyva. Skrzynia malowana wysokogatunkowym lakierem o dużej żywotności firmy PPG w kolorze wybranym przez zamawiającego wg palety RAL. Plandeka z napinaczami, zwijana na prawą stronę, w kolorze z palety RAL wybranym przez zamawiającego.
układ hamulcowy
  • Układ hamulcowy WABCO EBS 2S2M w najnowszej wersji "E" z systemem stabilizacji RSS. Alternatywnie układ hamulcowy firmy Knorr-Bremse.
  • Automatyczna regulacja hamulców dla osi - AGS. Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Gniazda złączne znormalizowane, umiejscowione na płycie z przodu ramy.
instalacja elektryczna i oświetlenie
  • Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe z przodu ramy - 2 x 7-polowe i 1 x 15 polowe.
  • Lampy tylne zespolone, siedmio-komorowe, tradycyjne lub LED, wmontowane w tylny zderzak. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Lampy obrysowe LED - z przodu białe 2 szt., po bokach żółte, z tyłu 2 szt. czerwonych.
wyposażenie standardowe
  • Kosz na dwa koła z jednym zapasowym, plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę.
  • Manometr ciśnieniowy, dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami.
wyposażenie dodatkowe
  • Rama stalowa z tzw. "gęsią szyją". Drugie koło zapasowe. Felgi aluminiowe. Druga oś podnoszona.
  • Rama aluminiowa, tylny zderzak aluminiowy, aluminiowy pomost roboczy. Drzwi boczne.
  • Podłoga o grubości 7 mm na całej długości naczepy. Tonażer, licznik kilometrów.
Chciałbym otrzymać ofertę na naczepę marki BODEX
Produkty
Ponad 100 różnych typów pojazdów. Wszystko czego możesz potrzebować !
Finansowanie
Leasing, kredyt lub pożyczka. Różne drogi do sukcesu. Doradzimy najlepszą !
Serwis
Gdziekolwiek jesteś, dokądkolwiek zmierzasz, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.