Naczepy firanki i burtofiranki

rama i podwozie
  • Lekka konstrukcja, spawana ze stali wysokogatunkowej o podwyższonej wytrzymałości. Poprzeczki (profile Z) przechodzące przez belki nośne. Na całym obwodzie ramy zewnętrznej profil SALS, który umożliwia mocowanie ładunków na całej długości wg DIN 75410/EN 12640/UVV VBG 12 z 24 szt. adapterów. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.
  • 3 osie SAF INTRADISC plus INTEGRAL z hamulcami tarczowymi o nośności 9 ton, każda na zawieszeniu pneumatycznym, z regulacją poziomu podwozia (H-S). Mechanizm podnoszenia pierwszej osi. Automatyczne dźwignie hamulcowe AGS.
  • Opony o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe o wymiarach 22,5x11,75. Marka i model opon do uzgodnienia.
  • Płyta ślizgoda z 2 calowym, przykręcanym sworzniem królewskim. Bezobsługowe mechaniczne nogi podporowe 2 x 10 ton HACON, z dwubiegową przekładnią obsługiwaną jednostronnie. Zawór H-S poziomowania ramy do rampy.
  • Uchylne, boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminowe, zgodne z ECE-R73. Błotniki plastikowe w kolorze czarnym z chlapaczami za ostatnią osią. Zderzak tylny wg przepisów EU. Tylne odboje gumowe 2 szt.
zabudowa
  • Ściana przednia z profili aluminiowych. Podłoga wykonana z wodoodpornej wielowarstwowej płyty o grubości 27 mm, wpuszczanej między belki wzdłużne, ułożone szorstką powierzchnią do góry. Podłoga wytrzymuje nacisk wózka widłowego o łącznym ciężarze 5,5 tony. Drzwi tylne do wysokości dachu wykonane z anodowanych profili aluminiowych.
  • 1 rząd przypodłogowych profili aluminiowych. 4 rzędy desek drewnianych. Słupy przesuwne – 3 pary. Zaczepy do pasów mocujących ładunek. W wersji burto-firanka dodatkowo burty aluminiowe o wysokości 600 mm.
  • Zabudowa skrzyniowa typu firanka, z dachem EDSCHA zsuwanym do przodu. Łatwy w obsłudze naciąg kurtyn bocznych umieszczony obustronnie w tylnej części naczepy. Plandeka wykonana jako firanka w kolorze wybranym przez Klienta.
układ hamulcowy
  • Dwuprzewodowy układ hamulcowy WABCO EBS z modulatorem typu 2S/2M, z automatyczną regulacją siły hamowania (ALB). Alternatywnie układ hamulcowy firmy Knorr-Bremse.
  • Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Gniazda złączne znormalizowane, umiejscowione na płycie z przodu.
instalacja elektryczna i oświetlenie
  • Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe na ścianie czołowej. Biało-czerwone światła gabarytowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej.
  • Lampy tylne zespolone, pięciokomorowe, ze światłami wstecznymi i przeciwmgielnymi, wmontowane w zderzak tylny.
wyposażenie standardowe
  • Kosz na dwa koła z jednym zapasowym, plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę.
  • Dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami. Tablica "Long Vehicle"
Chciałbym otrzymać ofertę na naczepę marki BODEX
Produkty
Ponad 100 różnych typów pojazdów. Wszystko czego możesz potrzebować !
Finansowanie
Leasing, kredyt lub pożyczka. Różne drogi do sukcesu. Doradzimy najlepszą !
Serwis
Gdziekolwiek jesteś, dokądkolwiek zmierzasz, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.